Project Faunts - nerlagt.



Project Faunts - musikvideon jag skulle göra på låten M4, Pt II med Faunts har jag lagt ner efter att ha tacklat situationen från olika håll.
Anledningen till detta är att trots att jag spenderat ca 20-30 timmar redan på projektet med bildmanus och manus och inspelningsplatser och rekvisitan och fixat halv roll listan, så resulterade det i att projektet hamnade på is, lades på hyllan och förblev där utan större framgång.
Jag vill tacka alla som ville och tänkte medverka i musikvideon. Det betydde mycket för mig att ni tänkte ställa upp för att vara med och jag hoppas vi fortfarande kan åstadkomma något i framtiden!



Under jullovet började jag skriva på en engelsk följetong vid namn "The International Party" (läs handlling i föregående inlägg.)
Denna följetong har funnits i mitt huvud de senaste 2 åren men jag har inte kommit åt pappret för att skriva ner det på. Jag har inte vågat med tanke på att det kunde gå hur dåligt som helst om jag inte tänkt noggrannare. Jag hade bollat olika idéer, skrivstilar och huvudkaraktärer under dessa två år och när jag väl tar mig i kragen och börjar skriva, så kunde det inte bli mycket bättre.

Kika på listan nedan för att se vilka avsnitt som har/kommer släppas och i vilket skede de är.

01. Having A Bad Day, Simon Parker?
02. Static Stasis
03. Miracles and Disbelievers
04. The Toaster Is Worthless Now
05. Hairy Faces, Golden Balls and Preposterous Lies
06. Once Upon A Simon
07. A Sinner's Halo
08. Chester Burke's Box of Chocolate  (skriver)




(fortsätt kolla listan för jag lägger till varje gång jag släpper nytt. så att ni som är intresserade kan kolla om ni missat något.)

Detta är lite som en dröm kommer i uppfyllelse för jag har alltid velat skriva en följetong som fungerar och även om inte många har läst den, så har alla älskat det. Till och med folk som inte läser i vanliga fall har läst och älskat den. Och jag hoppas fler och fler blir intresserade av att läsa för jag ska verkligen skriva hela denna serien till sitt slut. På tal om slut, så vet jag inte själv hur denna slutar... så det är spännande även för mig.

Jag pratade med lärare på skolan och nu är The International Party mitt officiella nya projektarbete, så jag måste verkligen pressa på. Vilket jag hoppas får positiva följder och inte drar ner serien alltför mycket.

Keep it real,

/AlternativeAlex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0