The Continued Struggle of an Orphan Feeling


Äntligen säger jag.
Äntligen är min andra 20 sidiga poesisamling klar!
Vilken resa det har varit!

Även om den inte har ett komplett omslag ännu tänker jag fortfarande gå vidare och släppa den,
jag vet att några av er väntar ivrigt och eftersom jag inte tjänar pengar på det så finns det ingen mening med att dröja.
Den finns alltså tillgänglig att få ikväll!

Den innhåller en hel del kraftiga texter som jag hoppas alla som läser kommer gilla.

Jag ser den just nu som mitt ljus i mörkret och vill verkligen höra vad folket tycker.

Om jag inte känner er,

skicka mail till
[email protected]

så mailar jag den till er fortast jag kan.



Kort blogg idag för jag pallar inte vara mer artistisk.
Ha de bra.



/AlternativeAlex








Promotion poster kommer laddas upp igen.


Kommentarer
Postat av: happyhannah

alex, give it to me ffs (:

2009-10-24 @ 16:29:37
Postat av: Alias

grymt skön stil har du :)

2009-12-03 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0