Top 10 bästa albumen 2009

2009 hade rejält mycket att bjuda på musikvis!
Allt från Hedley till Frank Turner och Newton Faulkner till Breaking Benjamin och Chevelle !
Verkligen underbart !

Som alla vet har jag varit en musikgeek på sistone och kommer förmodligen alltid att vara det !
Under detta året har jag samlat på alla nysläppta godsaker jag lyckats hitta och har äntligen kommit fram till ett beslut, som jag blev ganska överraskad av.
Först och främst hade jag redan bestämt ettan sedan länge, men sen titta jag igenom min lista och kom på att jag glömt alla album från Januari-Februari !
Men det fixade sig. Det var tufft, men jag tror folk kan vara nöjda med vad jag kommit fram till.
Så jag hoppas listan nedan ska ge er lite nya musiktips !

Enjoy, bästa albumen 2009 !

1. Approaching Normal - Blue October.
2. Welcome To The Masquerade - Thousand Foot Krutch
3. Wooden Bones - Pilot Speed
4. Herald Moth - InMe
5. Starting Today - Armchair Cynics
6. Tri-Polar - Sick Puppies
7. Goodbye To The Machine - Hurt
8. .... in shallow seas we sail - Emery
9. Sci-Fi Crimes - Chevelle
10. Dear Agony - Breaking Benjamin




/AlternativeAlex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0